loading...
جدیترین تکستهای رپ
::::به رپ 021 تکست خوش امدید::::

king بازدید : 2973 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

کروس:
یکی یکی "میریم خونه هامون"
این میره با اون ، اون میره با اون
یکی یکی "میریم خونه هامون"
میریم پی زندگیمون [ x2 ]


ورس 1 [ اس آر ]:
بگیر بشین ، اگه باربیم اینجوری شب منو ببینه میگه
خشی رک رد ، خل کرد ، هی میده گیر // تو این حالت تکست میده ، خشی کی میرسی
ببینِ که چی؟! ، هیچ حالت خاصی ندارم // فقط هیچ حالت خاصی ندارم
راست میگم واقعا // کفشامو برم خونه کاشکی درارم
با یه "بچه موزیک" // همین اینا پامن از یک روز پیش
با همینام خوابیدم ، بس که خسته بودیم
ولی جورابم بو نمیده ، بحث اون نیس // بحث اینه هرچی میریم بالا بسه مون نیس
اینا میگن اینا بریم ، میگم برین بی من
ولی دیدی هیچی نمیبینم // ما اگه بعد رفتم دیگه بگیرینم
شاه کیلیدم // گم شده جدی میگم
خیلی گیج ام // نمیخوام برم پیشِ کسی دیگه ام


کروس:
یکی یکی "میریم خونه هامون"
این میره با اون ، اون میره با اون
یکی یکی "میریم خونه هامون"
میریم پی زندگیمون [ x2 ]


ورس 2 [ مافی ]:
میخوای بدونی که من خوبم ، آره خب مگه میشه کسی بعد باشه با یه گل
دورِ همیم یه جمع بیست و چندتایی // کله ها میره روی بیتُ سر پایی
شیک تو (!) طرف با من به زور برقصه // پیست تو سرمِ فقط فازم بگو بخندِ
این تو بغل همه شاید بتونه متچ شه // تیک رو نزنه اصلا واقعا یه دونه بسه
آخر شب شم اون با اونه این با منه // زود تا خونه ، اینجا بده
میگه یه جایی بو میده // میگم کتابی تو جیبِ
میگه بپاشیم تو شیشه // میگه چه فاز خوبیه
ممکنه رد بدم هر آن دوباره // تو حکیمم فکر میکنم چمران شمالِ
سینا نیس کَره پس // فوری گیر نده بس کن
خودم فهمیدم از اینجا بیست دفعه رد شدیم


کروس:
یکی یکی "میریم خونه هامون"
این میره با اون ، اون میره با اون
یکی یکی "میریم خونه هامون"
میریم پی زندگیمون [ x2 ]


ورس 3 [ ساعی ]:
خانم رفیقمه // از اون آدماست که آبرو نمیبره
تازه پرچمت کلی بالا میره // اگه با اون ببیننت
بریم خونه هامون ، بوی هامون نمیپره
تِیکرم چون فِیمِس ام // هر چی میخوای هی بزن
عینه سگ // رو تِیبِل هستی ، یه هیز سم
هی پسر ، وِی سِرم
من اصلا چسبیدم کی به سقف؟! // نمیگم بت فسم
(!)
عجول نباش // از اون شباس
فندکُ از کیفت پس زود درار // فک کنم پیپر هم همون ته هاست
سوار کردم توله گربه امُ // خدا نگه داره سوپر جردنُ
میگی خسته شدمُ میگم کفشتو درار // پرتش کن هوا دیگه ام لفظشو نیا


کروس:
یکی یکی "میریم خونه هامون"
این میره با اون ، اون میره با اون
یکی یکی "میریم خونه هامون"
میریم پی زندگیمون [ x2 ]

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خایه مالی در تاریخ 1392/10/30 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

مادر اون تیک تاک ......دم ک..... خر هم نیست
مادر ..... ها فقط ک.... میگان و ک..... ب کو....نشان میره خار همه تان محمد رضا قلک گا.....د محمد اله بیاد سر قبرتان قران بخوانه



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 1,194
  • بازدید کلی : 192,375