loading...
جدیترین تکستهای رپ
::::به رپ 021 تکست خوش امدید::::

king بازدید : 3647 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

اینترو [ پایا ، خشی Sr ]:
خشی گلایی که میزنه و پاسایی که میده // نابِ مخم میره ناسا ایده میده
تیک تاک رو بیت با پایا کی شنیده؟ // بیا اینم گنگ میرم جنگ ، با مافیُ بیتش

ورس ۱ [ مافی ]:
من اینجام بینِ یه عالمه پلیس // اینجا یه عالمِ دیگه است که عالمِ تو نیست
من تفریحام با تو فرق داره // فرقِ بینِ ما تو براقِ
پس فکر نکن اونی که برنده است یه کاپ داشت // فقط براش میمونه بدن دردِ باشگاش
تهران شده درندشتِ آسفالت // نصفِ مردمشم نفس تنگِ آسم دار
تو ورسام بهت انگیزه میدم // تو تهران کم دیده میشم
وقتی که میگن ردّیِ گیجم // خط میشه دیدم ، چرخیدِ ویدم
دخترِ ترسیدِ ، لرزیدِ ، خندیدِ ، رد میده ، وقتی که ، فهمیدِ
پَکِ اصلیه جیبم ، حرفی که میگم ، ضربی که چیدم ، درگیرِ چی من ..
گندشون رفت زیرِ چیزم

کروس ۱ [ مافی ، ساعی ]:
هیزمو بجا ، کیکمو بجا ، یه سری هیکلُ نگاه ، هی منو نگاه
چون من برق دارم “۷۰۰ مگا وات”
هیزمو بجو ، کیکمو بچاق ، یه سری هیکلُ نگاه ، هی منو نگاه
چون من برق دارم “۷۰۰ مگا وات”

ورس ۲ [ ساعی ]:
میخوام رو بازوم بزنم ، پوف نداریم هانی // همه بازوشون گندست رو مسترایی ایرانی
ما از اون مخ طلاییاییم // که میخوایم با بیتامون مفت درآریم مانی
رپِ فارسی کلی کش آوورده پیشم // مسیرِ کفِ دستمِ مثه هشتاد و یک ، هیجده
به باربیا میگم بچاقین اومدم // میخوان بترکن ، میان به جا مین رو تنم
من تو پنجاه سالگیم یه جایی تو رپم // باطنم جوونِ شک نکن به بنجامین بودنم
رایمِ فست ، قبولِ قلم نوکش فراری رو ورق
آمپرم چسبونده ، مایکِ من تَتومِ ، باطلم پهلومِ ، چاپرم زبونِ ، ساند ترکم پولِ ، تارگتم همونِ
زدم خوردش سه تا تیر به هدف میشه با
پارکتم ، مارکتم ، پارکرم ، هایپرم ، داد بزن ، سایدِ من معلومه ، چاکرم تمومه

کروس ۲ [ ساعی ، پایا ]:
هیزمو بجا ، کیکمو بجا ، یه سری هیکلُ نگاه ، هی منو نگاه
چون من برق دارم “۷۰۰ مگا وات”
هیزمو بجو ، کیکمو بچاق ، یه سری هیکلُ نگاه ، هی منو نگاه
چون من برق دارم “۷۰۰ مگا وات”

ورس ۳ [ پایا ]:
بیست تا قرص واسه بیست تا کـــ ـ ـــ ـ ـس // میگیره جلوم لب از نگار پگاه
کی داشت تــ خــ ــم داره بیاد پخ // میکنمت مثه خبرنگار نگاه
این یعنی میپیچم به پرو پات // اینجا میگن پروردگار به گاد
میگم چه زود خوردی زمین // میگه اخه پایا آمارِ تو گوهی ترینه
از پا میکنه میکنه میگه کو جین // کــ و ــنش گندس روزا میپره میره تو جیم
پلنگارو تحویل میبره میده کوجی // که بزاره تو فیلمتو بزاری رو موزیک بات میشه سوئی شرت
از فضاست تیم من فرسنگا دور // از قضا پرچمم خرچنگ داشت بچمم فقط با دود
رد کرد تا اون سر شهرک تا خونشون در رفت نا جور // مثه پک من تا روح دیدش ضعف کرد یارو
از من نترس آروم

ورس ۴ [ خشی Sr ]:
بالا ۱۸ بوده معدلم ولی // باز با این حال خولم چلم یعنی
میخوام رو اون یکی کره ام برم سریع // شب داستانم صبح منزلم
تو حیاط وایساده سینا با سگ // از دور داد میزنه خشی چی بالا سگ
!?What’s out dog?! What’s up dog
دوست داری خبرا چیا باشن؟ // خشی پایا سینا با سینا با بیست تا پاچن
بگ بدم گم شی توش چشت دراد // من چتم او جی کوش دلت نخواد
یدقه بکشه ، که بشه چتله
بد بگن ، شد بیهوش // حرف بزن گفتی بوس ، چی هولی شوت
خوابم پرید کلی دوست // دارم ولی صبح چی هوم؟ با من یعنی شدی دوست؟
نه ، با هم همین اونلی توش راحت تریم
با اولین بیلیت ، ما از زمین میریم ، ما اولیم ، واقعا قوی ایم دیدید
عجب رولی بود ، کردم کلی دود ، با من حریف میشید؟

کروس ۳ [ خشی Sr ]:
هیزمو بجا ، کیکمو بجا ، یه سری هیکلُ نگاه ، هی منو نگاه
چون من برق دارم “۷۰۰ مگا وات”
هیزمو بجا ، کیکمو بجا ، یه سری هیکلُ نگاه ، هی منو نگاه
چون من برق دارم “۷۰۰ مگا وات”

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط a-boy در تاریخ 1393/04/16 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگت عالیه...
به من هم سر بزن من لینکت کردم.
ممنون میشم تو هم اینکارو کنی...

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/08/11 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

migam megavat ghalate megabyte doroste masalan weblog motabari darid masalan!!!!!!!!!

این نظر توسط نازی در تاریخ 1392/07/30 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

مرسیشکلک

این نظر توسط همایون در تاریخ 1392/02/15 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

میخای با گوشی بری فیس بوک نمی تونی؟؟؟...مرورگر جدید و بسیار زیبا برای سیمبیان و جاوا...بیا دانلود کن حالشو ببر...http://www.dtbazi.rozblog.com
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 1,197
  • بازدید کلی : 192,378